Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Levi Huijnen - WaarBenJij.nu Morgen is het zo ver! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Levi Huijnen - WaarBenJij.nu

Morgen is het zo ver!

Door: levihuijnen

Blijf op de hoogte en volg Levi

06 Januari 2011 | Nederland, Geleen

Zo, nog even mijn laatste blogpost voor vertrek!

Morgen is het dan eindelijk zover. Vanmiddag afscheid genomen van Pie (IK GA JE MISSEN PIE!!!!) en met de laatste spulletjes afgereisd naar Geleen. Morgen brengt pap ons in alle vroegte naar het vliegveld van Keulen waar Erik en ik om 6.40uur vertrekken richting Valencia.

Toen ik daarnet het weer checkte bleek dat het op dit moment maar liefst 21 graden is in Valencia, jeej!!

Bedankt voor alle leuke berichtjes die jullie al gestuurd hebben. Hopelijk gaan jullie ook veel plezier beleven aan mijn verhalen die ik de komende tijd ga schrijven. Er blijkt geen internet in mijn huis te zijn, maar natuurlijk wel op de school. Dus ik denk dat ik we regelmatig nieuwe berichtjes kan posten.

xx
Levi

  • 06 Januari 2011 - 16:16

    Erik:

    Lekker weer!! :)

  • 06 Januari 2011 - 16:30

    Willeke:

    Hi lieve Levi!!

    Wat spannend moet dat zijn!! Geniet lekker van de eerste daagjes met Erik! En dat weer!! Ik ben jaloers hoor hihi

    xx

  • 06 Januari 2011 - 18:11

    Ivo En Félice:

    Veel plezier de komende dagen met Erik saampjes en jullie verkenningstocht in die mooie stad Valencia en natuurlijk daarna alle succes met de studie.
    Stuur Erik maar op tijd terug, dan heb je rust!!!!

  • 06 Januari 2011 - 19:28

    Lieke:

    Hee meis,

    Heeeel veel plezier toegewenst! Met die 21 graden moet dat vast gaan lukken, lekker zeg! Ben benieuwd naar je verhalen :) En voor morgen een goede reis toegewenst!

    Xx

  • 06 Januari 2011 - 20:57

    Kiki:

    Een hele goede reis en alvast veel plezier samen met Erik in Valencia!

  • 06 Januari 2011 - 23:12

    Michael:

    Levi,

    Nogmaals veel plezier! En doe geen domme dingen die ik wel zou doen! ;) Have fun!

  • 07 Januari 2011 - 10:32

    Esther:

    Heeeel veel plezier Levi! =) En Erik natuurlijk ook de eerste dagen ;-)
    Liefsx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geleen

Spaans studeren in Valencia

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

¿Vamos a la playa?

30 Januari 2011

Vakantie en regen in Valencia

15 Januari 2011

Bienvenido a Valencia

10 Januari 2011

Eerste dagen in Valencia

06 Januari 2011

Morgen is het zo ver!
Levi

Actief sinds 01 Okt. 2010
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 8256

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 05 Maart 2011

Spaans studeren in Valencia

Landen bezocht: