Nog 8 dagen - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Levi Huijnen - WaarBenJij.nu Nog 8 dagen - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Levi Huijnen - WaarBenJij.nu

Nog 8 dagen

Door: levihuijnen

Blijf op de hoogte en volg Levi

30 December 2010 | Nederland, Geleen

Gisteren heb ik van Don Quijote de laatste en definitieve informatie gekregen over mijn verblijf in Valencia.
Het adres dat ik eerder gekregen had is niet veranderd, jeej! Het is een studentenflat en hij ligt op 10 minuten lopen van de school. Volgens de omschrijving van Don Quijote zijn er 2 tweepersoonskamers en 2 eenpersoonskamers (waarvan ik er dus nu een bezit), ook staat er dat er 2 badkamers zijn ! Hopelijk zijn de andere kamers ook bezet als ik er ben, zodat ik in het huis ook lekker kan socializen.

Tussen 9 januari 2011 en 5 maart 2011 is mijn adres het volgende:
Plaza Fray Luis Colomer 6, puerta 1
46021
Valencia

Kaartjes zijn uiteraard van harte welkom

Mocht je het leuk vinden om het op te zoeken op google maps, de school ligt aan de Avenida de los Naranjos, bij tramhalte Taronges.

Volgende week vrijdag (7 januari) vertrek ik samen met Erik in alle vroegte (6:40 uur) richting Valencia. We gaan eerst samen Valencia verkennen en overnachten in een mooi hotel met (zoals Erik gisteren ontdekte) verwarmd binnenzwembad! Op 9 januari kan ik de sleutel van mijn kamer ophalen, en op 10 januari word ik al om 8:00 uur (!!) op school verwacht voor een kennismaking, uitleg over naschoolse activiteiten en excursies en een niveautest. Daarna krijg ik te horen in welk klasje ik ben ingedeeld en wat mijn lesrooster is.

Ben benieuwd! Ik heb er in elk geval heel veel zin in!

  • 30 December 2010 - 09:14

    Kiki:

    Hè,hè eindelijk bijna zo ver:pap en ik hebben besloten dat pap jullie naar Keulen brengt. Hij kan daarna dan gelijk door naar Dusseldorf.

    Lijkt je dat wat?

    Liefs Kiki

  • 30 December 2010 - 09:54

    Iris:

    En nu maar hopen op lekker zonnig weer ;-)

  • 30 December 2010 - 15:41

    Rens:

    Het is slecht 3 min lopen van het stadion van valencia vandaan!
    Leuk! :)

  • 30 December 2010 - 16:44

    Erik:

    Lekker warm in Valencia! :D

  • 02 Januari 2011 - 10:37

    Ping:

    Heeeel veel plezier en succes!

  • 05 Januari 2011 - 13:10

    Jolanda:

    Hoi Levi,
    Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover. Heerlijk om twee maanden in Spanje te gaan studeren. Veel plezier en veel succes!
    Groetjes, Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geleen

Spaans studeren in Valencia

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

¿Vamos a la playa?

30 Januari 2011

Vakantie en regen in Valencia

15 Januari 2011

Bienvenido a Valencia

10 Januari 2011

Eerste dagen in Valencia

06 Januari 2011

Morgen is het zo ver!
Levi

Actief sinds 01 Okt. 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 8260

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 05 Maart 2011

Spaans studeren in Valencia

Landen bezocht: