Vakantie en regen in Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Levi Huijnen - WaarBenJij.nu Vakantie en regen in Valencia - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Levi Huijnen - WaarBenJij.nu

Vakantie en regen in Valencia

Door: levihuijnen

Blijf op de hoogte en volg Levi

30 Januari 2011 | Spanje, Valencia

Zo, ik ga maar weer eens een nieuw blogje schrijven dan :) Eens even nadenken wat ik nog allemaal gedaan heb de afgelopen euh… 2 weken alweer!
De dagen vliegen hier echt voorbij, mijn 3e week zit er alweer op en na volgende week zit ik al op de helft!

Yin is 2 weken geleden verhuisd en Lea en ik hebben nu een nieuw huisgenootje, Amanda. Ze komt uit Zweden en is superlief! We hebben t erg naar onze zin met zn drietjes!

Vorig weekend heeft Anouk hier een weekendje vakantie gevierd. We hebben lekker de toerist uitgehangen. Was erg leuk want dat had ik zelf eigenlijk ook nog niet gedaan. En een weekendje in een hotel voelde voor mij ook als vakantie! Zaterdag hebben we door Barrio del Carmen (oude stadscentrum) gewandeld, de botanische tuin bezocht, door Turia (park) gewandeld en bij mij thuis een lekkere pastasalade gemaakt. Zondags zijn we door Turia richting La Cuidad de las Artes y Ciencias gewandeld waar we het Wetenschapsmuseum bezocht hebben. Een soort Nemo-museum waar je vanalles mag aanraken en doen. Erg leuk, maar wel soms een beetje kinderachtig, maar we staan nu wel met Spiderman op de foto!! Daarna zijn we met de bus terug naar het centrum gegaan, hebben we heeeeerlijk geluncht bij Sagardi en zijn we ook naar IVAM (museum met moderne kunst) geweest, iets meer op ons niveau ;).
Jammer genoeg moest Anouk maandag alweer naar huis omdat haar vlucht gewijzigd was, maar dankzij de Nederlandse stagiair achter de receptie van het hotel hebben we de laatste hotelovernachting niet hoeven te betalen!

Deze week was de laatste week van Cherique, zij is gisteren (zaterdag) weer naar Nederland vertrokken :(. Afgelopen week hebben we met nog meer klasgenoten/huisgenoten samen gegeten, dinsdag pannenkoeken, donderdag spaghetti a la Levi & Amanda en vrijdagavond zijn we met 22 man eerst gaan uit eten bij een heel leuk Italiaans restaurantje en toen op stap geweest tot een uurtje of 5.

Het weer is hier de afgelopen 2 weken wat minder geweest (sorry Anouk…), 10 graden ongeveer en donderdag was het zelfs een typische Nederlandse grijze dag met veel regen.. Maar de vooruitzichten voor komende week zijn weer beter, het wordt in elk geval weer wat warmer!

Natuurlijk heb ik vrijdag ook weer met Cherique en Roos wie is de mol teruggekeken, Lang Leve Uitzendinggemist.nl!! Dus ik ben weer bij :) volgende week vrijdag weer!

School gaat goed, de lessen zijn nog steeds erg leuk en nu de Brazilianen (die zijn heel goed en het is makkelijk voor ze omdat veel woorden vergelijkbaar zijn met Portugees) naar huis zijn krijgt de rest van de klas ook meer de kans te antwoorden en dingen te vragen. Afgelopen week waren we met 7 in onze klas. Er is maandag een Amerikaanse jongen bijgekomen. Maar vanaf morgen (als er geen nieuwe studenten bij komen) dus weer met 6 omdat Cherique weg is.
Ik zit nog steeds in B1, maar als het goed is kunnen we eind volgende week (of de week erna) een test doen om door te stromen naar B2.

Ik heb nog wat nieuwe foto’s op facebook gezet maar dat hadden jullie vast al gezien. En Anouk, ik ga vanmiddag naar een cafe’tje om te skypen en dan zal ik je ook de foto’s van afgelopen weekend doorsturen!

Zo, dat was t wel weer, eens kijken of de internetverbinding op mijn kamertje zin heeft om mijn blogje nu al online te zetten, anders wordt dat ook vanmiddag.

xx

  • 30 Januari 2011 - 11:42

    Erik:

    Nee wij twee hebben in 't eerste weekend ook niet de toerist uitgehangen hoor ;-)

    Nog maar 2,5wk voordat ik weer kom!

  • 30 Januari 2011 - 12:02

    Ivo En Félice:

    Leuk om te horen/lezen dat je het daar naar je zin hebt. Erik is dit weekend even bij ons (hij mist je een beetje erg en wij natuurlijk ook!!!). Geniet ervan en laat maar vlug weer een verhaal achter op levi.waar ben je.nl. Ga je mee naar Wouter Hamel in april? Lekker een familieuitje!!! kus van Ivo en Félice.

  • 30 Januari 2011 - 12:02

    Ivo En Félice:

    Leuk om te horen/lezen dat je het daar naar je zin hebt. Erik is dit weekend even bij ons (hij mist je een beetje erg en wij natuurlijk ook!!!). Geniet ervan en laat maar vlug weer een verhaal achter op levi.waar ben je.nl. Ga je mee naar Wouter Hamel in april? Lekker een familieuitje!!! kus van Ivo en Félice.

  • 30 Januari 2011 - 12:02

    Ivo En Félice:

    Leuk om te horen/lezen dat je het daar naar je zin hebt. Erik is dit weekend even bij ons (hij mist je een beetje erg en wij natuurlijk ook!!!). Geniet ervan en laat maar vlug weer een verhaal achter op levi.waar ben je.nl. Ga je mee naar Wouter Hamel in april? Lekker een familieuitje!!! kus van Ivo en Félice.

  • 30 Januari 2011 - 12:03

    Ivo En Félice:

    ojee 3x dat is scheepsrecht. Sorry, teveel geklikt!!!!!

  • 30 Januari 2011 - 15:16

    Kiki:

    Was het een stagiaire van Leeuwenborgh Toerisme????

  • 30 Januari 2011 - 16:01

    Anouk:

    ik mis de tapas! haha! we hebben inderdaad goed voor onszelf gezorgd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Spaans studeren in Valencia

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

¿Vamos a la playa?

30 Januari 2011

Vakantie en regen in Valencia

15 Januari 2011

Bienvenido a Valencia

10 Januari 2011

Eerste dagen in Valencia

06 Januari 2011

Morgen is het zo ver!
Levi

Actief sinds 01 Okt. 2010
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 8250

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 05 Maart 2011

Spaans studeren in Valencia

Landen bezocht: