Nog 1 maand! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Levi Huijnen - WaarBenJij.nu Nog 1 maand! - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Levi Huijnen - WaarBenJij.nu

Nog 1 maand!

Door: levihuijnen

Blijf op de hoogte en volg Levi

11 December 2010 | Nederland, Geleen

Zoals jullie wel weten ga ik over minder dan een maand het koude Nederland ontvluchten om in Valencia Spaans te studeren.

Ik ben maar eens begonnen met de voorbereidingen:
- Koffer is van zolder gehaald
- Reserve mobiel ligt al klaar zodat ik een Spaanse prepaid simkaart kan kopen en gebruiken
- Hi abonnement op pauze gezet
- Paklijst van dingen die ik mee moet nemen is in de maak

Op deze site zal ik proberen relematig berichtjes en foto's te posten over mijn belevenissen in Valencia.

Ik heb nog geen definitief adres (dat krijg ik pas 10 dagen voor vertrek), maar ik hoop dat het adres hetzelfde blijft als die ik nu heb. Die kamer is namelijk op de campus van de Universiteit van Valencia en dichtbij de school. Zodra ik een definitief adres heb zal ik dat hierop zetten. Dan mogen jullie me een kaartje sturen ;-).

Op 7 januari 2011 vertrek ik in alle vroegte naar Valencia en op 5 maart 2011 kom ik weer terug!

Anyway, ik zal berichtjes posten zodat jullie weten waar ik zo'n beetje me bezig ben aan de andere kant van Europa en jullie: schroom niet om berichtjes achter te laten, ik zal ze allemaal lezen :-)

x
Levi


  • 11 December 2010 - 19:21

    Igne:

    WOEI ik ben de eerste ;-) Spannend hoor, kijk uit naar je verhalen!

  • 11 December 2010 - 20:03

    Jolanda:

    Hoi Levi,
    Wat een superleuk idee om ons via deze site mee te laten kijken naar jouw belevenissen in Spanje. En als er hier nog spannende dingen gebeuren dan hoor je dat uiteraard ook.
    Nog een vraagje: moet ik me nog aanmelden of is dat niet nodig?
    Groetjes, Jolanda

  • 11 December 2010 - 23:03

    Erik:

    spannend! x

  • 12 December 2010 - 07:32

    Constanza:

    Je zou kunnen zeggen dat dit gebeurtenis een cadeau van de drie koningen uit Spanje is. Je weet dat op 6 januari. Terwijl de kinderen in Nederland begin december met spanning op Sinterklaas zitten te wachten, zijn de kinderen in Spanje druk bezig met het schrijven van hun brieven aan de drie Koningen. Genieten van een overheerlijke 'roscón', de drie Koningenkrans met of zonder slagroom.

    Je zou kunnen zeggen dat dit gebeurtenis een cadeau van de drie koningen uit Spanje is. Je weet dat op 6 januari. Terwijl de kinderen in Nederland begin december met spanning op Sinterklaas zitten te wachten, zijn de kinderen in Spanje druk bezig met het schrijven van hun brieven aan de drie Koningen. Genieten van een overheerlijke 'roscón', de drie Koningenkrans met of zonder slagroom. Buen viaje y mucha suerte.


  • 12 December 2010 - 08:10

    Kiki:

    Kiki, de moeder van Levi vindt het hartstikke leuk dat Levi naar Valencia gaat. We zullen haar zeker missen, maar daarna gaan Levi en ik nog samen een weekje reizen door Zuid Spanje!

  • 12 December 2010 - 08:38

    Rens:

    di 1/3 Valencia - Barcelona
    Zijn geen leuke wedstrijden als ik in valencia ben. dus wel! hier gaan wij lekker naar toe :D
    x

  • 12 December 2010 - 09:04

    Félice En Ivo:

    Un tiempo muy agradable en España.
    Vamos a leer todas sus historias.
    Beso

  • 12 December 2010 - 21:17

    Patrick:

    Have fun Levi!! Heerlijk zeg

  • 13 December 2010 - 09:22

    Toke:

    hey meis,
    leuk die voorpret he :) Ik zal je berichtjes allemaal volgen!

  • 13 December 2010 - 14:31

    Joris:

    Spannend! Leuk om je berichtjes te volgen. Geniet ervan!

  • 30 December 2010 - 08:50

    Michael:

    @ Rens:
    Die wedstrijd is op 2 maart ;)

    Mer good Levi veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geleen

Spaans studeren in Valencia

Recente Reisverslagen:

12 Februari 2011

¿Vamos a la playa?

30 Januari 2011

Vakantie en regen in Valencia

15 Januari 2011

Bienvenido a Valencia

10 Januari 2011

Eerste dagen in Valencia

06 Januari 2011

Morgen is het zo ver!
Levi

Actief sinds 01 Okt. 2010
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 8259

Voorgaande reizen:

07 Januari 2011 - 05 Maart 2011

Spaans studeren in Valencia

Landen bezocht: